הדילמה של איתן
איתן, סטודנט לתואר שני בפקולטה לפסיכולוגיה באחת האוניברסיטאות בארץ, מבצע מחקר שעוסק בקידומם של אנשים עם מוגבלות שכלית־התפתחותית בעזרת שימוש
איתן, סטודנט לתואר שני בפקולטה לפסיכולוגיה באחת האוניברסיטאות בארץ, מבצע מחקר שעוסק בקידומם של אנשים עם מוגבלות שכלית־התפתחותית בעזרת שימוש
אפרת, סטודנטית לתואר שלישי בפקולטה לחינוך באחת האוניברסיטאות בישראל, עורכת מחקר הבודק את צורכיהם הטיפוליים של אנשים עם מוגבלות שכלית־התפתחותית
רויטל, סטודנטית לתואר שני במסלול לחינוך מיוחד בפקולטה לחינוך באחת המכללות בישראל ועובדת כמורה לחינוך מיוחד בכיתות של תלמידים עם
מיטל היא מרפאה בעיסוק ודוקטורנטית בחוג ללימודי גרונטולוגיה באחת האוניברסיטאות בארץ. נושא הדוקטורט שלה הוא "התמודדות של מתבגרים עם מוגבלות
שאול חבר בוועדת מחקר בקרן המעניקה תקציבי מחקר המקדמים ומשפרים את איכות החיים של אנשים עם מוגבלות שכלית־התפתחותית. הוא התבקש
עופר, בעל תפקיד בכיר ביחידת המחקר של משרד הרווחה, התבקש לאשר הצעת מחקר בנושא "ההיבט הכלכלי בשילוב של אנשים עם
אורית, סטודנטית לתואר שני בפקולטה לפסיכולוגיה באוניברסיטה מוכרת בארץ, בודקת יחסי חברות והבנת מצבים חברתיים בדיור קהילתי בהשוואה לאנשים עם
דנה, חוקרת בפקולטה לעבודה סוציאלית באוניברסיטה מובילה בארץ, בוחנת כחלק מעבודת הדוקטורט שלה תפקודי והרגלי עבודה בקרב אנשים עם מש"ה
אחת מהחבָרות המשווקות בארץ מוצרים טכנולוגיים בתחום התקשורת מבקשת לבצע סקר בקרב בוגרים עם מוגבלות שכלית־התפתחותית כדי לבחון את הרגלי
יעל היא מדריכת תעסוקה במע"ש (מפעל עבודה שיקומי) הכותבת עבודת תזה במסגרת לימודיה לתואר שני בפקולטה לחינוך באחת האוניברסיטאות בארץ.